Allianz: Εντυπωσιακή αύξηση 23% για την αξία του brand
Η αξία του brand της Allianz εκτοξεύεται στα 18,7 δισεκατομμύρια δολάρια, μετά από αύξηση-ρεκόρ κατ’ έτος
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε η #1 ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως στη φετινή κατάταξη της Interbrand με τα 100 καλύτερα brands διεθνώς (Best Global Brands). Με την αξία του brand να αγγίζει το εντυπωσιακό ποσό των 18,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Allianz φέτος καταγράφει άνοδο 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με το 2021.
Σύμφωνα με την Interbrand, η Allianz κατατάσσεται στο νούμερο #34 ανάμεσα στα 100 καλύτερα brand παγκοσμίως. Με διψήφια ανάπτυξη ύψους 23%, η Allianz είναι ένα από τα 15 κορυφαία brands διεθνώς που σημείωσαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη την προηγούμενη χρονιά.
Η σημαντική αυτή διάκριση αναδεικνύει τη σημασία που έχει για τους πελάτες και τους μετόχους το brand διεθνώς, καθώς αποτελεί σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς τους. Με όρους ανάπτυξης, η Allianz σημειώνει σημαντική πρόοδο, σε σχέση τόσο με τον ανταγωνισμό, όσο και με την ασφαλιστική αγορά συνολικά. Η ανάπτυξη της αξίας του brand ήταν αντίστοιχη σε όλες τις διαστάσεις του δείκτη της Interbrand, από άποψη οικονομικών αποτελεσμάτων, βαρύτητας του brand, αλλά και απόδοσης.
H κ. Φιλίππα Μιχάλη, CEO της Allianz Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: «Με την εγγύηση της Interbrand, είμαστε και φέτος, για 4η χρονιά, η #1 ασφαλιστική εταιρεία διεθνώς. Με τη δύναμη που μας προσφέρουν 155.000 εργαζόμενοι και 122.000 διαμεσολαβητές, εξασφαλίζουμε το μέλλον των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η δυναμική αυτή μας δίνει προοπτική για την επόμενη μέρα και στην Ελλάδα.»
Για την πλήρη κατάταξη των 100 κορυφαίων brands της Interbrand, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-global-brands/, ενώ για τη συνολική έκθεση με την ολοκληρωμένη ανάλυση, μπορείτε να επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-brands/.