Τελικά τι είναι “Σύγκρουση Συμφερόντων” και ποια η διαφορά της με τον “Αθέμιτο Ανταγωνισμό”;

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος

  • “Σύγκρουση Συμφερόντων”, έχουμε όταν ο Ασφαλιστικός Πράκτορας, ενώ αντιπροσωπεύει και άλλες Εταιρείες και προωθεί και άλλα προϊόντα, ακόμη και όταν η δική του Εταιρεία διαθέτει πολλά προϊόντα, δεν ενημερώνει τον Πελάτη σχετικά, ώστε ο Πελάτης να επιλέξει εκείνο το πρόγραμμα που του ταιριάζει καλύτερα, αλλά κοιτάζει το συμφέρον του και του προωθεί ένα συγκεκριμένο προϊόν Α, διαφορετικό από εκείνο που θα ταίριαζε στις ανάγκες του Πελάτη, το οποίο προφανώς δεν καλύπτει τις ανάγκες του, ενώ ο Πελάτης θα προτιμούσε το Ζ προϊόν που καλύπτει τις ανάγκες του.
  • Ο λόγος βέβαια για αυτή την κίνηση του Διαμεσολαβητή -Πράκτορα, συνήθως είναι να κερδίσει ένα extra bonus της Εταιρείας του, ίσως ένα ταξίδι στις Σεϋχέλλες, που προφανώς έχει προγραμματίσει η Εταιρεία του, για εκείνους που θα καταφέρουν να συγκεντρώσουν συγκεκριμένο αριθμό συμβολαίων του συγκεκριμένου κλάδου. Επομένως προχωρά σε σύγκρουση των συμφερόντων του με τα συμφέροντα του Πελάτη, αδιαφορώντας για τις ανάγκες του και μη εξυπηρετώντας τον, προκειμένου να κερδίσει ο ίδιος το bonus, δηλαδή προσβλέποντας στο ίδιο συμφέρον.
  • Επίσης “Σύγκρουση Συμφερόντων” έχουμε όταν προκειμένου να κερδίσει ο Διαμεσολαβητής κάποιο άλλο bonus, που ίσως του έχουν υποσχεθεί ή το κάνει για να διεκδικήσει αργότερα κάποιο bonus, κακώς βέβαια, θα προσπαθήσει να πείσει τον Πελάτη να δεχτεί μικρότερη αποζημίωση από εκείνη που δικαιούται. Αν ο Διαμεσολαβητής προχωρήσει σε τέτοια κίνηση, προφανώς ο πρώτος λόγος είναι ότι προσβλέπει στο δικό του όφελος και όχι της Εταιρείας και πολύ περισσότερο όχι στο όφελος του Πελάτη.
  • Ένας άλλος Διαμεσολαβητής προκειμένου να κερδίσει τον Πελάτη, του προτείνει έκπτωση, π.χ. 5% στα ασφάλιστρα, όχι όμως σύμφωνα με τον κανονισμό της Εταιρείας του, αλλά από τη δική του προμήθεια, θέμα το οποίο θεσμικά θεωρείται “Αθέμιτος Ανταγωνισμός”, έναντι των άλλων Διαμεσολαβητών της αγοράς, δηλαδή ανταγωνίζεται αθέμιτα τους άλλους συναγωνιστές/συναδέλφους του, που δεν προχωρούν σε τέτοιες κινήσεις, αλλά προσπαθούν, με άκρως θεμιτές προτάσεις, να συνεργαστούν με τον Πελάτη.
  • Τέτοιες συμπεριφορές είναι αντίθετες με τους Κανονισμούς των Εταιρειών, τους Κανόνες Δεοντολογίας και Συμπεριφοράς και τιμωρούνται.

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΕΣΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ!!!

    nextdeal.gr